Facebook marketing

Facebook is een ideaal platform om nieuwe mensen te bereiken in de SEE- en THINK-fase. In Nederland zijn ruim 9,5 miljoen actieve Facebook accounts. Daarmee is dit sociale medium het grootste platform van Nederland. Facebook is geschikt om te adverteren binnen de B2C zowel de B2B markt. Dit komt omdat mensen de gehele dag Facebook gebruiken (ook onder werktijd) om de laatste updates te lezen. Facebook ads zet je in om nieuwe mensen te bereiken en om onder de aandacht te blijven bij de mensen die jouw product of dienst al kennen.

Facebook prospecting

Facebook prospecting is het bereiken van mensen die nog niet in aanraking zijn geweest met jouw bedrijf. Hierbij adverteren wij gericht op specifieke kenmerken van de huidige doelgroep of jouw gewenste doelgroep. Het doel van prospecting binnen Facebook is zichtbaar zijn en sturen op meer verkeer naar je site.

Facebook retargeting

Met retargeting op Facebook proberen wij mensen opnieuw bereiken die in het verleden contact hebben gehad met het bedrijf. Het contact kan geweest zijn via de website, telefoon of e-mail. Facebook retargeting gaat vaak op basis van website bezoekers met behulp van de Facebook pixel. Deze pixel registreert wie je website heeft bezocht, wat de interesses van deze mensen zijn en meer.