Accreditaties

Kennis staat bij ons hoog in het vaandel. Bij Vsee Search Marketing vinden we het belangrijk om up-to-date te blijven over ontwikkelingen en trends in ons vakgebied, om zo de juiste adviezen aan onze klanten te geven. Accreditaties horen hier natuurlijk ook bij.

ContentKing partner

Met de inzet van ContentKing zorgen wij ervoor dat wij als eerste een notificatie krijgen op het moment dat er onverwachts wijzigingen worden gedaan of problemen ontstaan in jouw website.

Facebook partner

Het Facebook (Meta) Blueprint certificaat wordt toegekend aan online marketeers die in het examen hebben aangetoond de kennis en vaardigheden te bevatten om sterkte campagnes te draaien op Facebook en Instagram.

Google Partner badge

De Google Partner badge hebben we behaald door onze kennis te toetsen. Onze medewerkers beschikken over de basiskennis van Google Ads en Google Analytics en hebben daarnaast hun eigen specialisatie. We zijn geaccrediteerd in o.a. Google Analytics, Google Search Advertising, Google Display en Google Shopping.

Met Hotjar kunnen wij bezoekersgedrag analyseren. We kijken we naar gebruikers-, conversie- en websiteoptimalisatie door onder andere gebruik te maken van heatmaps, surveys en visitor recordings. Met deze belangrijke bron van informatie kunnen wij de gebruikerservaring verbeteren.

Inbound marketing logo

Deze certificering is gefocust op inbound marketing. Met inbound marketing zorg je voor de juiste boodschap op het juiste moment de juiste persoon bereikt. Hierbij kijken we naar iedere fase in de customer journey.

Met de accreditatie voor Microsoft Ads (voorheen Bing Ads) helpen wij je met sterke effectieve advertenties in de zoekmachine van Bing, Yahoo en MSN.

Qooqie logo

Met de inzet van Qooqie call-tracking kunnen wij inkomende oproepen koppelen aan kanalen en campagnes. Hiermee worden de daadwerkelijke prestaties en ROI inzichtelijk, waarmee wij jouw campagnes nog beter kunnen laten knallen!

Sistrix logo

Met de inzet van Sistrix kunnen wij onze klanten laten zien dat onze SEO evaluaties zijn gebaseerd op gegevens van een internationale professionele partner.